من همينم


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من



 

من همینم ساده و بی غل و غش شاید از نگاه بشری دیووانه شاید از نگاه بشری دیگر عاقل
من نمیدانم از کجا امدم دنبال میگردم اما در شناسنامه ام جایی که قانعم کند نیست
من تولدی ندارم در خلوتی به دنیا امدم که در ان زمان بی اثر بود
من معنی زندگی را نمیدانم شاید بدون زندگی . زندگی کنم
من   نه احمق من فقط در تکاپوی خودم در تکاپویی پایان ناپذیر
من نه غمگینم نه خوشحال من فقط در راه رسیدنم رسیدن به جایی . در اعماق میدانم کجا ولی بر زبانم نمیدانم
من بر این باور دارم که باورم بی باوریست
من همینم ....


تو چي فكر مي كني

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 22:25دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com